Har du lyst til å bli med på en spennende reise i et lokalt konsern med store ambisjoner? I Grønn Jobb arbeider vi mot målet om å være en foretrukken og landsdekkende totalleverandør. Gjennom å levere tjenester og systemer som skal skape en bedre hverdag for våre kunder, ligger vårt fokus på tjenester og programvare innen Helse, Miljø og Sikkerhet, samt HR og bedriftshelsetjeneste.
Til vårt Customer Success TEAM søker vi nå nye medarbeidere som skal bidra til å skape høy kundetilfredshet, samt effektivisere rutiner og prosesser. Våre Customer Success agenter er viktige ambassadører for Grønn Jobb, hver dag bidrar de til å skape en bedre hverdag for våre kunder og kollegaer.
Som Customer Success Agent hos oss vil du:
- Hver dag skape magiske kundeopplevelser gjennom å behandle kundehenvendelser via e-post og telefon. Å bistå kunder som trenger hjelp, er hvorfor vi står opp om morgenen. Det kan være spørsmål som spenner seg ifra fakturaspørsmål til bistand rundt bruk av programvare eller koble inn våre fagspesialister for å hjelpe kunden med komplekse HMS relaterte emner.
- Proaktivt kontakte våre kunder for å booke inn møter med våre fagspesialister.
- Ta initiativ til å videreutvikle vår support for å gjøre våre kunder mest mulig selvhjulpne, herav utarbeide brukertips og støtteverktøy for kundene
- Bidra med innsikt rundt kundebehov og håndtere tilbakemeldinger fra kunder om forbedringsforslag.
- Proaktivt ta vare på våre kunder for å sikre at de fortsetter å ønske å være kunde i Grønn Jobb.
- Det er viktig at du setter deg godt inn i våre produkter, tjenester og systemer for å kunne være en spesialist internt så vel som ut mot kundene.
Customer Success enheten er i endring og du vil avhengig av bakgrunn kunne ta aktiv del i å påvirke og utvikle rollen. Vi bygger opp et sterkt kompetanse-team som skal være en tydelig ressurs for våre kollegaer så vel som for kundene våre. På denne måten sikrer vi god flyt i kundereisen og opplevelsen det er å være kunde hos Grønn Jobb
Hva kan du forvente av oss?
Vi er et lokalt selskap med en stolt kultur preget av raske beslutningsveier, tverrfaglig kompetanse og mange engasjerte, dyktige medarbeidere. Vi kommer på jobb hver dag fordi vi ønsker å bidra til å utgjøre en forskjell, samt utvikle Grønn Jobb til å lykkes og være en attraktiv arbeidsplass. Vi jobber aktivt for å ivareta gründerkulturen som innebærer mer ansvar for den enkelte og en forventning om at alle i selskapet ikke bare utfører oppgaver, men ønsker å bidra aktivt til å videreutvikle selskapet så vel som sin rolle og avdeling. Gjennom sosiale arrangementer, egen kantine og kokk, flotte 1.500 m2 nye lokaler, samarbeid og kompetanseutvikling har vi som mål å være en attraktiv arbeidsgiver.
Hvem ser vi etter?
Vi er overbevist om at personlighet og potensial er det viktigste for å lykkes i rollen. Du må trives med alt ifra rutinearbeid, et ønske om å bli en superbruker på våre systemer og i dialog med kunder evne å ivareta Grønn Jobb for å sikre fornøyde kunder gjennom dine gode kommunikasjonsegenskaper og positive holdning. Vi tror at du har en høy evne til å yte service, håndtere mange oppgaver på samme tid, ta ansvar for å løse henvendelser i den grad det ligger innen ditt ansvarsområde, fullføre saker du har ansvaret for og jobbe proaktivt for forbedring.
Vi forventer at du kan kommunisere meget godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig, har evne og lyst til å lære teknologi og tilegne deg kunnskap om våre fagområder.
Har du erfaring som superbruker, jobbet med salg eller kundeservice på telefon er dette bakgrunner vi verdsetter, men kanskje har du en annen bakgrunn som tilsier at du er rett person for jobben? Vi har tro på «hire for attitude & passion, train for skills».
Har du lyst til å bli med på reisen?
Send oss din CV og søknad hvor du forteller oss hvorfor du mener at du er rett for rollen. Evt. spørsmål kan rettes til Trine Lise Ness Grimstad, COO på mobil: 905 20 343
Søknadsfrist : 5.mars 2021